Rustig weekend

13 oktober 2013 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Over afgelopen weekend valt niet heel veel te vertellen. We hebben dan ook niet heel veel gedaan.

Zaterdag zijn we begonnen met uitslapen en rustig ontbijten. Daarna naar de stad gegaan om onze was en boodschappen te doen. Nadat we deze terug hebben gebracht zijn we bijna gelijk weer naar de stad gegaan om Gaby te leren kennen. Dit is een nieuwe vrijwilliger die in Union Street verblijft en vanaf vrijdag ons huisgenootje wordt. We zijn met ons 4e (ook Geertjan) naar Mixa's gegaan en daarna door Longstreet gaan lopen. Aangezien alle winkels blijkbaar al rond 1 uur sluiten op zaterdag hebben we besloten om een wijntje te kopen en deze bij Geertjan en Gaby op te drinken. Hierna zijn we nog uit eten geweest en daarna weer lekker gaan slapen.

Zondag was niet veel drukker. Overdag hebben Margo en ik aan school gewerkt (moet ook af en toe). Hierna hebben we een wandeling van een uur gemaakt in onze achtertuin. Dit is de onderkant van Tafelberg. Hier lopen we tegenaan als we de poort uitlopen, dit is echt een super mooie plek om rond te lopen. Hierna zijn we weer uit eten gegaan. Dit was deze keer bij een visrestaurant... Was ik heel blij mee natuurlijk. Maar toen ik vroeg of ze ook iets hadden zonder vis hebben ze goed nagedacht en allerlei zijgerechten bij elkaar gezocht waardoor ik uiteindelijk een prima maaltijd had.

Zoals je kon lezen was dit een rustig weekend maar dat is ook wel eens lekker zo af en toe.