Aankomst Kaapstad

14 september 2013 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Eenmaal uit het vliegtuig kwamen we bij de tassen controle een andere reiziger tegen. Dit was een meid die alleen aan het reizen was en nogal zenuwachtig was dat ze 8 uur moest wachten op der volgende vlucht. Uiteindelijk is ze de volledige 4 uur die wij moesten wachten bij ons gebleven wat best heel gezellig was. We hebben deze tijd in de mac doorgebracht aangezien we honger hadden en hier plek was om je laptop neer te zetten. Gratis wifi was er gelukkig op heel het vliegveld.

Na het wachten mochten we aan onze tweede vlucht beginnen. Deze zou ongeveer 10 uur duren. Hier keken wij nogal tegenop aangezien we dachten geen eigen scherm meer te hebben. Maar, gelukkig hadden we die wel. De film van de vorige vlucht snel afgekeken en daarna ontbijt gekregen. Dit was weer erg uitgebreid. Hierna maar proberen te slapen wat toch helaas niet geweldig gaat in zo een vliegtuig. Na een paar uurtjes slapen met korte stukken wakker toch maar weer een film aangezet. De laatste 15 minuten van de vlucht waren helaas wat minder prettig aangezien er veel turbulentie was.

Anders dan op Schiphol is dat je super snel bij je band bent en ook heel snel je koffer hebt gepakt. Doorgelopen stond daar Kevin klaar om ons te ontvangen en met de auto naar ons appartement te brengen. Onderweg nog een aantal keer om gereden zodat hij al wat plekjes van de stad kon laten zien. Ook in het appartement nog een uur zitten praten over hoe de volgende dag eruit kwam te zien. Alleen erg veel heb ik niet meegekregen van het gesprek. Was er eigenlijk veels te moe voor. Hierna snel wat boodschappen gedaan, onze kleren in de kast gelegd en lekker gedoucht. Nu is het tijd om het eten klaar te maken en vanavond, na nog wat aan school te hebben gedaan, vroeg te gaan slapen.