Klaar voor vertrek

2 december 2015 - Nootdorp, Nederland

3 Weken lang heb ik in spanning gezeten of ik wel of niet afgestudeerd zou zijn wanneer ik 3 december in het vliegtuig zou stappen. Ik had met mijzelf afgesproken dat ik niet naar Bangkok zou vliegen als ik niet mijn diploma zou hebben. Ik wilde helemaal klaar zijn met school en nergens meer zorgen over hoeven te maken als ik op reis was.

Afgelopen dinsdag (1 december) kreeg ik om 17.00 uur eindelijk het verlossende woord dat ik een 8 voor mijn scriptie had en zelfs een 9 voor mijn mini onderzoek(mini scriptie). Dit betekende dat ik het eindgesprek mocht gaan plannen. Uiteraard heb ik meteen de desbetreffende docenten gemaild. Ik kreeg vanmorgen mail dat ik morgen om 9.30 mijn eindgesprek heb. Als ik dit met een voldoende afsluit ben ik afgestudeerd van de HALO en mag ik mij officieel gymdocent noemen!

Vandaag ben ik als een heel vrolijk meisje wakker geworden en heb ik eindelijk de voorpret van het reizen meegemaakt. Ik heb de laatste spullen gekocht, muziek op mijn telefoon gezet, laatste dingen gewassen en natuurlijk heb ik mijn tas ingepakt. Zowaar paste alles in 1x in mijn tas.

Morgen ochtend alleen nog even het gesprek en dan vlieg ik om 16.55 naar Kopenhagen om zondag door te vliegen naar Bangkok. Zoveel zin in!!!

Ps. mocht je het leuk vinden op de hoogte te worden gehouden van deze blog, meld je dan aan voor de nieuwsbrief, dan krijg je meteen een mail als ik een nieuw verhaal post.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl